Survivor Arena - 4'ün 1'i Nasıl Oynanır?

Survivor heyecanını daha fazla yaşamak için nefes kesen bir oyun sizleri bekliyor!

21.02.2017 21:41

"Survivor Arena 4'ün 1'i" oyunu ile Survivor heyecanını daha fazla yaşayabilecek, sadece bu oyunu oynayarak kazanabilecek ve çok özel ürünlere sahip olabileceksin!

Nasıl Oynanır?
Oyun 1. sıradan başlar. Her bir sırada dört seçenek var. Senin görevin "Yeşil Kutuları" bularak ilerleyebildiğin kadar ilerlemek! Her sırada gizlenmiş bir "Kırmızı Kutu" var; eğer onu seçersen oyun biter. 

Günlük oynama hakkın dolunca sakın üzülme! Kullandığın paketi "Türk Telekom - Survivor" olarak değiştirirsen, günlük can sayını hem arttırabilir hem de muhteşem ödüllere sahip olabilirsin. Tek yapman gereken kalp işaretinin olduğu sıradaki "Yeşil Kutuyu" bulmak. Ayrıca, oyuna başlarken kaç canın olduğunu da görebilirsin.

Atlamaman gereken en önemli şey ise "Denizyıldızları"! Oyunda doğru kutuları buldukça "Denizyıldızı" toplayacaksın. Topladığın "Denizyıldızları" ile "Survivor Shop" bölümünden alışveriş yapabilirsin. Bu bölüme ana menüden ulaşman mümkün.

Haber ile ilgili metin girin!.

Survivor Shop
Topladığın "Denizyıldızlarını, her gün yenilenen ve sınırlı sayılardaki birbirinden harika ürünlerin yer aldığı Survivor Shop'ta, doya doya harcayabilirsin. Survivor Shop'tan beğendiğin ürünü alabilmek için "Türk Telekom - Survivor" paketine sahip bir telefon hattının ve tabii ki dilediğin ürün için de yeterli sayıda "Denizyıldızının" olması gerekiyor. İstediğin ürünü satın aldıktan sonra karşına çıkan formu doldurmayı unutma! Sana ürününü teslim etmek için buradan ulaşacağız. Hiçbir yerde bulamayacağın değerli ve özel ürünleri kaçırmak istemiyorsan, buraya sık sık göz atmalısın! 

Bol şanslar!

IOS indirmek için tıklayın!

Android indirmek için tıklayın!

Yorumlar | 29
üye profil
Emre Ari 9 ay önce
Defalarca ödül kazandim hala ne haber var nede ödül
serhat 9 ay önce
Acun bey bu oyunu oynuyorum ilk ilan ettiğinizde indip oynamaya başladım 1 arpa boyu yol alamadım ya benim şansızlığım 15 hakkımı hergün deniyorum hep kırmızı hangisine tıklarsam kırmızı kutu bu oyun beni strese soktu cok istiyorum o ödüllerden birini almayı ama maksimum 8 yıldız alıyom oda gece 00:00 sıfırlanıyor :(( :((
Aytac 10 ay önce
Merhaba oncelikle. Ben gonulluleri tutuyorum Berna Keklikleri goz6dan taniyorum onuda cok seviyorum bunu iletirseniz sevinirim :) Bu oyunu nerde oynayalim ? cevap verirseniz sevinirim ))))
eser West hayrani 10 ay önce
Malesef yurtdisindan inmiyor lütfen bir cözüm
seda dolgun 10 ay önce
sedadolgun
aleyna tilki 10 ay önce
Ben semayi ve ademi tutuyorum
Serhat akin fani 10 ay önce
Yurtdisinda calismiyor bu buna bir cözum lutfen
Furkan Kızılay 10 ay önce
Ben tabikide Anıl 'ı tutuyorum ... sevgilerle
Elman Kerimov 10 ay önce
Meraba. Azerbaycanda yasiyorum bu oyunu indirmek istiyorum lutfen bir cozum.
Hajy 10 ay önce
selam acun bey bizide alismisiniz survivora yarishmasina
Survivorcu 10 ay önce
Lütfen acun bey bizde oynamak istiyoruz ama yurt disindan indirilmiyo buna bi cözum
Mehmet 10 ay önce
Yildizlar neden sifirlaniyo
Tural Fetdayev 10 ay önce
Acunn abi ben Azerbaycanliyim bu oyunu burda oynamak olmuyor bizim ulkenin de iznini acarmisiniz bizde oynayalim
Güzel Bir Oyun <3 10 ay önce
Recep Bağırtan
serhat kaya 10 ay önce
ben bu ödüllerden birini almak çok istiyorum
Musayev Sabir 10 ay önce
Super bir oyun
Gunduz Hasan 10 ay önce
Abi nasil yuklemeliyim oyunu
perviz agamaliyev 10 ay önce
ben azerbaycandan katiliyorum
safiye mart 10 ay önce
iyi günler bizde bu surviver shoptan yararlanmak istiyoruz bizde oy kullaniyoruz lütfen yurtdisinda yasayan bizleride düsünün
Furkan Kavüşt 10 ay önce
Abi Çok Güzel Oyun Ya Çok Eğlenceli :)
nur erkoc 10 ay önce
guzel bir oyrnunrn
Elcin haciyev 10 ay önce
Selam neden diger ulkelerde oynamak olmuyor 4'u 1'i oynunu
Survivorcu 10 ay önce
Yurt disindayim indiremiyorum neden acaba bende oynamak istiyorum
MAHMUTCAN ALA HAYRANIN ERDİ 10 ay önce
ERDİ SENİ DESTEKLİYORUZ SENİN HAYRANINIZ İNŞALLAH ALCAN GELCEN
Necmettin Sentürk 10 ay önce
Selamlar almanyada rnrnBu 4 ün 1 i almanyadan indirilmiyor malesef :(( rnNolun buna müdale edin :(rnGercekden cok isdiyom oynamayi survivori hic kacirmiyorum oynayi sabirsizladim lütfen rica ediyoruz bunu düzeltin.rnSelamlar Necmettin Sentürk
TUNAY DAGDEVİREN 10 ay önce
NEDEN SMS 1. LERİ YAZMİYO YADA NERDEN BAKİLİYO YARDIM EDERMISINIZrn
Arif Gündüz 10 ay önce
4 ün 1 i yurtdışı indirilmiyor
yanik mihaylov 10 ay önce
yurtdisinda uygulama izni yok calismiyor !!!
safiye mart 10 ay önce
yurt disindan indiremiyoruz bizde oynamak istiyoruzrn