Otomobilde sevişirken...

Otomobilde sevişirken...

ABD’nin Kentucky eyaletinde bir çift, otomobilde sevişirken karbon monoksit zehirlenmesi sonucu hayatını kaybetti.

ABD’nin Kentucky eyaletinde bir çift, otomobilde sevişirken karbon monoksit zehirlenmesi sonucu hayatını kaybetti.

Polis tutanağına göre; David Long (31) ve Violet Illes (24), yaklaşık 90 dakika otomobilin içinde kaldı ve hava soğuk olduğu için kontak kapamadı. Paslı egzoz borusundan sızan öldürücü karbon monoksit gazı aracın içine dolunca da çift zehirlenerek öldü.

The Mirror’ın haberine göre; David Long’un kardeşi, çifti sabah 06:40’da otomobilin içerisinde baygın vaziyette buldu. WCPO televizyonuna konuşan Long, “Ağabeyimi dışarı çıkarıp kalp masajı yaptım. Telefonda doktorlar nasıl yapacağımı tarif ediyordu” dedi.

Long ve iki küçük çocuğu olduğu öğrenilen Illes’in uyuşturucu ya da alkol alıp almadıkları toksikoloji raporu sonucu belli olacak.

Öte yandan, trajik olay sonucu hayatını kaybeden çiftin aileleri, cenaze masrafları için yardım kampanyası başlatı. (Hürriyet)

Görüntülenme : 1138 Güncelleme Tarihi: 21/05/2015 14:20:44
Yayınlanma Tarihi: 21/05/2015 13:09:37

Haber Yorumları (0)

500

    Acunn.com'u Facebook'ta takip et.

    Acunn.com'un eğlenceli dünyasını yakından takip etmek için Facebook sayfamızı beğenin