Ellerinden gelse bana da yapacaklar!

Başbakan Erdoğan'dan çarpıcı açıklamalar...

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, partisinin Sivas'taki yerel seçim mitinginde yaptığı konuşmada muhalefeti ve paralel yapıyı eleştirdi. Erdoğan, "Bu paralel yapı herkese şantaj yapar, ellerinden gelse bana da yapacaklar" dedi.İşte Erdoğan'ın konuşmasından satır başları;Dün Sivas Valimiz Zübeyir kardeşime Allah'tan rahmet diliyorum. Ailesine başsağlığı dileklerimi iletiyorum. Ayrıca Sivas'ta buraya gelip Sivas'ın yiğidini 2009'da seçimler öncesi yitirdiğimiz  Muhsin Yazıcıoğlu kardeşimi de unutmak mümkün değil. Allah'tan rahmet diliyorum.Bizi Sivas'ın suyu toprağı çekti. Bizi Sivas'taki gardaşlaşrımız, Sivas'taki yiğitler çekti. 30 Mart seçimlerinin startını Sivas'tan veriyoruz. Sivas'tan 'ya Allah Bismillah' diyoruz. İlk mitingimizde Sivas'ta 30 Mart seçimlerinin hayırlara vesil olmasını Allah'tan niyaz olmasını istiyorum.Neden Sivas? Bunu anlatacağım. Sivas istiklalimizin en önemli başlangıç noktası. Can sizlere kurban. Biz AK Parti'yi kurarken Sivaslı bir ozanın dizelerini kendimize ölçü aldık.Uzun ince bir yoldayım gidiyorum gündüz gece...Bu yola böyle çıktık. Bu hizmet yolculuğuna bu dizelerle çıktık. Büyük Türkiye yolculuğuna bu aşkla bu sevda ile çıktık. 30 Mart yerel seçimlerinin startını Sivas'tan veriyorum.Bir neden daha var. 1919 yılının Eylül ayında Sivas'ta Gazi Mustafa Kemal Sivas Kongresi'ni topladı. O kongre Cımhuriyetimizin istikbalini geleceğini şekillendirdi. 1919'da Sivas'ta ne denildi. Milli sınırlar içinde vatan bölünmez bir bütündür. Parçalanamaz dendi. Manda ve himaye kabul edilemez dendi. 1919'da Sivas'ta Kurutluş savaşımızın ve Cumhuriyetimizin temeli atıldı.Diyoruz ki tek millet, tek bayrak, tek vatan diyoruz. Şair ne diyor. Bayrakları bayrak yapan üstündeki kandır toprak eğer uğurunda ölen varsa vatandır. Ve tek devlet diyoruz. Kimse bu ülkede yeni devlet anlayışı içine girmesin.NE DÜŞMANA NE İÇERİDEKİ HAİNE EYVALLAH ETMEYİZ95 yıl önce Sivas'ta söylediğimizi 95 yıl sonra bugün Sivas'ta birkez daha tekrar ediyoruz. İçeriden ya da dışarıdan Türkiye üzerinde operasyon yapmak isteyenlere göğsümüzü siper eder gereken cevabı veririz. Ne düşmana ne de içerideki haine asla eyvallah etmez bu ülkenin hürriyetinden asla taviz vermeyiz. Kimse TC'nin teslim alma, demokrasiyi, milli iradeyi teslim alma hevesine kapılmasın. O kirli eller bu ülkede hedefine ulaşamayacaktır. Bu millet Türkiye'nin kazanımlarına tuzakları bozacaktır.SON MANŞETİ SİZ ATACAKSINIZSoruyorum siz buradasınız, buradayız diyeceksiniz. Mühür bizde diyeceksiniz. 30 Mart'ta son manşeti siz atacaksınız. Bu milli irade hırsızlarına manşet ve hükümet kurup hükümet devirme heveslilerine, paralel yapıya, hain yapıya sizler dur diyeceksiniz.Barış Kartal'ı adını verdiğimiz uçaklar Türkiye'nin savunmasını daha da güçlendirecek. Uçakların adı Kuzey, Güney, Doğu, Batı. Bugüne kadar bunlar neden yapılmadı. Onlar laf, biz iş ürettik. Daima millet ve hizmet diyoruz. Bu üretimi yaparken bizim firmalarımız dev projede başarılı ile görev aldılar.Bundan önce de HÜRKUŞ adı verilen uçağımızı imal ettik. TSK'ya kazandırdık.BEN DE BİLMİYORDUM YENİ ÖĞRENDİMBen de bilmiyordum yeni öğrendim. İstanbul Boğazı'na köprü hayalini Sivaslı Nuri Demirağ bulmuş. Plan ve projelerini hazırlamıştı. Ama o zamanki CHP zihniyeti bugün olduğu gibi o zamanda Nuri Demirağ'ın planlarını yok etmiş önünü kesmiş.Bu CHP bunları bu ülkede dikili ağacı yok. Biz bugün Sivas'lı Nuri Demirağ'ın hayallerini gerçeğe dönüştüyoruz. Yapacağız, isteseniz de istemeseniz de üçüncü köprüyü yapacağız. 250 metre yüksekliğinde iki kule bitmek üzere. Dünyanın asma köprü olarak en önemli köprülerinden bir tanesi olacak. Bu köprünün bir özelliği daha var. 4 gidiş, 4 geliş ortasında da tren gidecek. Nuri amcamız öyle bir adım atmış. Onu mahcup etmeyiz.İYİ Kİ MARMARAY'I DENİZİN ALTINDAN YAPTIKİyi ki Marmaray'ı deniz altından yaptık. Onlar görmeden bilmeden Marmaray'ı bitirdik. İstanbul'da 2 gün sis vardı. Ne oldu. Marmaray devreye girdi. Marmaray'la 300 bin kişi taşında. Mesele bu. Şimdi ikinci tüp geçit yapıyoruz. İki katlı tüp geçti. Oradan da otomobiller geçecek.Bu arada yeni adım attık. ATAK helikopterlerimizi üretmeye başladık. Savaş helikopterlerimizi biz üreteceğiz. Şimdi yakın zamanda ihraç edeceğiz. İHA üretmeye başladık. Füzelerimizi yapmaya başlıyoruz.KULAĞIMDAN TUTUP GETİRECEKMİŞMHP'nin başındaki zat geçen gün bir konuşma yaptı. O konuşmada 'bu başbakan yerde gezmesini bilmez mi diyor, havada dolaşıyor diyor' benim kulağımdan tutacakmış getirecekmiş. Sen ne biçim başkansın. Bu zat size layık değil. Siz de ona layık değilsiniz. Bunların devlet, millet böyle dertleri yok. 3,5 sene başbakan yardımcılığı yaptı. Niye 4 seneyi doldurmadın? Çünkü bunlardan bir şey olmaz.UÇAK ÖZÜRLÜDÜRMHP'nin başkanı da uçak özürlüdür hiç uçmuyor. Bana oradan takıyorsa onda da böyle durum var heralde.Bizim gündemimizde savaş gemilerimiz, eğitim, uydularımız, FATİH projesi var, etkileşimli tahtalar, tablet bilgisayarlar var. Gündemimizde Marmaray, üçüncü köprü, hızlı tren hatları var. Peki MHP, CHP'nin gündeminde ne var?Onların gündeminde yıkım, engelleme, dedikodu, iftira, itham var. Onlar paralel örgütün önelerine attığı kırıntılarla idare ediyorlar. Bir Başbakan'ın eşiyle, çocuğu ile konuşması dinlenir mi?  Onlar İstanbul'da plazalardan atılan manşetlerle yürüyorlar. Onlar malum işveren örgütüne vagon oluyor. Bizim gündemimizde Türkiye var.Paramıza bereket geldi bunu da kıskandılar. Utanmadan bazıları yolsuzluk diyor. Yolsuzlukların olduğu ülkede bunları nasıl yaparsınız? Olumsuz şartlara rağmen işsizliği kontrol altında tuttuk.Koro halinde hükümetin internete sansür getirdiğini iddia ediyorlar. Bizi karalamaya çalışıyorlar. Bu iftira kampanyasını neden yaptıkları önemli. Bundan 4 yıl önce CHP Genel Başkanı Baykal'la ilgili görüntü yayınladılar. O görüntüleri bahane ederek genel başkanı görevden uzaklaştırdılar. Şu andaki genel müdür ziyarete gitti. Bir de baktık kaset genel müdür geldi. Arkasından geçen seçimlerde hem CHP hem MHP'lilere ait çirkin görüntüleri, yayınladılar, biz engelledik. Şantaj tuzağına çektiler. Aynı çirkin saldırıyı bize yapmaya çalışıyorlar.BÖCEĞİ YERLEŞTİRDİLER AMA BİR ŞEY BULAMADILARBu paralel yapının yapmadığı yok ki. Bunlar herkese şantaj yaparlar. Ellerinden gelse bana da yapacaklar. Böceği yerleştirdiler ama bir şey bulamadılar. Ey paralel yapı, beddualar ediyorsunuz, siz beddua edin biz bedduya lanet, duaya davet diyoruz.17 ARALIK GEZİ OLAYLARININ DEVAMIDIRYurtlarda yavruları bedduaya kaldırıyorlar. Hiç endişe etmeyin. Siz bizim yanımızda olduğunuz sürece yıkılmayız. Dik duracağız, dikleşmeyeceğiz. Sokakları ateşe verdiler. Camilere saldırdılar. Sokakta yavrusuyla yürüyen başörtülü kardeşimize saldırdılar. Kardeşlerim şimdi birileri bu gazetecilere talimat verdi. Şimdi o Kabataş'taki kızımızı linç etmeye çalışıyorlar ve bunlar talimatla yapıyorlar. 17 Aralık operasyonu Gezi olaylarının devamıdır. Halkbank'ı MİT'i hedef aldılar. En önemlisi de kardeşlik sürecimizi hedef aldılar.

Görüntülenme : 0 Güncelleme Tarihi: 22/02/2014 15:26:31
Yayınlanma Tarihi: 22/02/2014 15:38:35

Haber Yorumları (0)

500

Acunn.com'u Facebook'ta takip et.

Acunn.com'un eğlenceli dünyasını yakından takip etmek için Facebook sayfamızı beğenin