League of Legends’da Kod Adı Yaması

League of Legends’da Kod Adı Yaması
Yayınlanma Tarihi: 01.08.2019 15:43 | Değiştirme Tarihi: 01.08.2019 15:43

Son gelen yamanın tartışmasız teması Kod Adı kostümlerinin çoğalması oldu. Ayrıca şampiyonlara yapılan dengelemelerde ön plana çıktı. 6 adet çıkan Kod Adı kostümleri şu şekilde;

KOD Adı: Pyke (1820 RP)
KOD Adı: Akali (1350 RP)
KOD Adı: Irelia (1350 RP)
KOD Adı: Irelia Prestij Serisi
KOD Adı: Jinx (1350 RP)
KOD Adı: Warwick (1350 RP)

Şampiyonlara yapılan dengelemeler;

Evelynn
Q – Nefretin Çivileri
Canavarlara karşı bekleme süresi iadesi: %60 ⇒ %50

Galio
Pasif – Ezen Darbe
Hasar: [15-180] ⇒ [15-200]
E – Adalet Yumruğu
Taban hasar: 80/120/160/200/240 ⇒ 90/130/170/210/250

Graves
E – Hızlı Tetik
Kazanılan Zırh: 5/7.5/10/12.5/15 ⇒ 8/11/14/17/20

Karma
E – Esin
Mantralı kalkan: [30/90/150/210 (%60 AP)] ⇒ [25/80/135/190 (+%50 AP)]

Kha’Zix
Q – Korkularından Beslen
Taban hasar: 50/75/100/125/150 ⇒ 60/85/110/135/160

LeBlanc
E – Hayali Zincir
E2 zincir patlama hasarı: [60/90/120/150/180] ⇒ [70/110/150/190/230]

Lee Sin
Q – Ses Dalgası / Titreşim Darbesi
Q1 hasarı: 50/75/100/125/150 ⇒ 55/80/105/130/155
Q2 hasarı: 50/75/100/125/150 ⇒ 55/80/105/130/155

Lissandra
Taban can: 518 ⇒ 550
Seviye başına can: 87 ⇒ 90
R – Donmuş Mezar
Hasar AP oranı: %60 ⇒ %75

Lucian
R – İnfaz
Hasar: 20/35/50 ⇒ 20/40/60

Malphite
Q – Sismik Parça
Yavaşlatma gücü: %15/20/25/30/35 ⇒ %20/25/30/35/40
W – Gök Gürültüsü
İlk vuruş bonus hasar: 20/35/50/65/80 ⇒ 30/45/60/75/90

Poppy
W – Sağlam Duruş
Hareket hızı kazanımı: %35 ⇒ %40

Qiyana
E – Cüret
GÜNCELLENDİ Rakipler artık hasardan artık Sıçra ile kaçabilir.
R – Toprağın Öfkesi
Yetenek bekleme süresi: 100 saniye ⇒ 120/100/80 saniye

Rumble
W – Hurda Kalkan
Kalkan miktarı: 100/130/160/190/220 ⇒ 80/110/140/170/200

Soraka
Q – Yıldız Yağmuru
Taban hasar: 60/95/130/165/200 ⇒ 75/110/145/180/215

Swain
Q – Ölümün Eli
Menzil: 625 ⇒ 725

Syndra
R – Güç Patlaması
Top başına hasar: 90/135/180 ⇒ 90/140/190
Minimum hasar: 270/405/540 ⇒ 270/420/570

Vayne
E – Kazık atar
Rakip engele çarparsa hasar artışı: %100 ⇒ %150

Kaynak: Flank Esports